تبریک انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران به معاون اول رئیس جمهور

انجمن انجمن
زمان 1403-05-07 18:24
بازدید 55
کامنت 0

به گزارش سیتنا، دکتر داوود ادیب، رئیس انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران طی پیامی به دکتر محمد رضا عارف، انتصاب وی به عنوان معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت، که متن پیام به شرح ذیل است:

استاد ارجمند جناب آقای دکتر عارف

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی رییس جمهور محترم، نشانگر تخصص، لیاقت و ‌شایستگی های مدیریتی جنابعالی در حوزه های مختلف است.

بدینوسیله انتخاب شایسته آن دانشمند فرزانه را در مسئولیت خطیر معاون اول ربیس جمهور تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی کشور مسئلت داریم.

جناب آقای دکتر عارف، همان طور که جنابعالی نیز واقف به این موضوع می‌باشید در دوره ای که با انقلاب صنعتی پنجم مقارن است، انسان محوری به عنوان یکی از ارکان اصلی این انقلاب قرار گرفته و اهميت و نقش سرمايه اجتماعی به عنوان يک دارایی نامشهود دو‌چندان گردیده و مورد توجه اکثر دولت ها و اندیشمندان جهان قرارگرفته است و  امروزه شاهد این موضوع هستیم که بخش بزرگی از توسعه و تحول کشورهای توسعه یافته از همین موضوع و توجهات نشات گرفته است.

جنابعالی یقینا معتقد به این موضوع می باشید که در سال های اخیر، دولت ها و جوامع بهره مند از سطوح بالاتر مشارکت و سرمایه اجتماعی که توجه ویژه ای را به نخبگان و متخصصان خود داشته اند، از دستاوردهای توسعه ای بهتر و حکومت کاراتری برخوردار بوده و مردمانشان نیز متقابلا به آنها وفادار بوده اند.

امروز که به عنوان معاون اول رییس جمهور انتخاب شده اید امیدواریم که با حضور جنابعالی در دولت چهاردهم، شرایطی به وجود آید تا از طریـق بسترسازی و اعتماد سازی، احیا و تقویت سرمایه اجتماعی در کشورمان صورت پذیرفته و روح مشارکت در همه ابعاد زندگی بار دیگر به جامعه برگردد.

توقع داریم که در این راستا، ضمن دعوت از نخبگان، اندیشمندان و صنعتگران، در برنامه های راهبردی و قانون گذاری های مرتبط با اقتصاد دیجیتال، بسترهای تحریک و تشویق فعالان اقتصادی و ایجاد محیطی که افراد با اعتماد بتوانند به کسب و کار بپردازند فراهم گردیده و شاهد این موضوع باشیم که فارغ التحصیلان کشورمان به جای ترک کشور آرزوهای خود را در میهن عزیزمان محقق سازند.

در این راستا، انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران آمادگی خود‌ را جهت هر گونه همکاری در پیشبرد برنامه های پیش روی جنابعالی و دولت محترم و تحقق راهبرهای مد‌نظر جنابعالی و رئیس جمهور محترم در راستای ایران هوشمند اعلام می نماید.

به امید ایرانی زیبا، بدون فقر، قدرتمند و پر صلابت

دکتر داوود ادیب
رئیس انجمن شرکت های فناور هوش مصنوعی و‌ اقتصاد‌ دیجیتال ایران

نظرات

    • از 0 رای
    • 0

ثبت دیدگاه جدید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند